Cât de ușor de manipulat sîntem

Posted: April 16, 2010 in Life

Trebuie să recunoaștem că sîntem ca niște copii pentru care, de cele mai multe ori, tot ce zboară se mănâncă. Și ne luăm după tot felul de prostii, credem că extraterștrii sînt pe pământ și nu vrea guvernul american să recunoască, credem că Elvis mai trăiește, că pisicuțele ar cumpăra Whiskas și că Fondul de Investitii veghează (remember țeapa FNI?)

Când am scris articolul despre 10 sperietori și mituri ale secolului 21 ar fi trebuit să includ la punctul 6 (Curele de slăbire, cremele antirid și șampoanele minune) și ceea ce am aflat astăzi despre…iaurt!

Să nu-mi spuneți că n-ați încercat măcar o dată iaurtul Danone, în speranța că vă va ajuta stomacul, sau n-ați dat copiilor Actimel, în spernța că le va întări sistemul imunitar și astfel vor scăpa de bolile mâncătoare de bani prin spitale. Firma făcătoare de iaurturi explică de altfel foarte convingător și cu desene, cum acționează iaurtul asupra noastră, vezi aici.

Însă astăzi e oficial: grupul francez Danone renunță la încercarea de a obține recunoașterea efectelor benefice ale consumului de iaurt Activia și Actimel și își va modifica reclamele la produsele respective. Asta după ce în februarie, Autoritatea europeana a decis că afirmatiile Danone, potrivit cărora un ingredient denumit Immunofortis, prezent în produsele destinate copiilor, contribuie la întărirea sistemului imunitar nu sînt susținute științific.
“Dovezile furnizate sînt insuficiente pentru a stabili o legătură cauză-efect între consumul de Immunofortis și un răspuns imunitar pozitiv”, au concluzionat oamenii de știință ai agenției. Mai în amănunt puteți citi aici.

Dar nu vă speriați, dacă în continuare aveți nevoie de reclame tv care să vă ghideze în viață sînt convinsă că vor inventa altele, ce-ați zice de iaurturile…parfumate? 🙂

Mintea copywriterilor este inepuizabilă, iar oamenii de marketing sînt de neoprit în a inventa fraze care să vă manipuleze forever and ever! Nu-i așa că deja vă gândiți să treceți pe produsele Zuzu? 🙂

Advertisements
Comments
  1. glavan marieta says:

    dar se stie de ceva vreme ca toate produsele atat lactate cat si restul sunt toxice infestate cu diversi germeni poluate etc nu ma mai mir si le iau ca atare dare totusi interesant ca organismul uman se adapteaza la fiecare modificare.

  2. ralu says:

    Prefer Napolactul sincer!Nu stiu cat de buni sunt, dar macar produsele au gustul tineretii:)). Imita bine pe semne!

  3. Oana P. says:

    Alergie + urticarie = singurele efecte Danone simţite de mine… pe pielea mea, gen.

  4. mihai says:

    eu cumpar si consum Tnuva 🙂

  5. Leo says:

    reclama la Tnuva cu “Mergem acushica in laborator” m-a disperat :))))))))))))

  6. mihai says:

    n-am vazut-o! nu ma uit la tv 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s