072 – Radio&Showbiz: Cum s-au nascut Kiss si Magic FM

Posted: February 16, 2009 in Cartea Radio & Showbiz

Vadi se racorea pina acum 1 an, cind iar si-a dat demisia, la umbra a două radiouri (chiar 3 daca socotim si mai tinarul ONE FM), care cândva au fost number one, pe rând desigur. Uniplus şi Contact au devenit Radio Star (apoi Magic FM)  şi Kiss FM, iar drăguţul de el le ocârmuia pe amândouă. Iacătă impresiile lui, după ceva vreme:

„Recitind manuscrisul acestei cărţi am avut revelaţia comprimării timpului. Sunt descrise aici întâmplări din aproape 14 ani de zile. Cu toate acestea, în ultima jumătate de an, s-au petrecut atât de multe în mass media românească şi mai ales in radio încât mă întreb de ce timpul s-a grăbit aşa. Uniplus a devenit Radio Star (mai tirziu Magic FM) şi a inceput lupta pentru publicul feminin adult de peste 30 de ani. Radio Contact şi-a schimbat proprietarul şi într-o bună zi (5 noiembrie, 2003 ) a fost redus la tăcere pe nepusă masă, pentru ca în secunda următoare să se nască Kiss Fm. Am avut bucuria să mă ocup de ambele “naşteri” şi continui să mă îngrijesc de programele ambelor staţii. Citeam propriile rânduri scrise în urmă cu aproape 1 an când îmi doream să pot repeta experienţa devenirii altui post de radio. Mă gândeam atunci la un singur post dar probabil că mi-am dorit prea mult şi am primit două. Am avut bucuria ca la lansarea Kiss Fm să retrăiesc împreună cu câţiva dintre cei mai buni prieteni  momente  pe care le mai gustasem cu 7 ani în urmă. Mare parte din echipa pe care o formasem la Radio 21 şi de care eram atât de mândru, m-a urmat la Kiss Fm si alături de alţi oameni  de mare valoare  am hotărât într-o zi să o luăm toţi de la zero si să aducem pe piaţa românească un alt tip de radio, aşa cum se face în ţările cu tradiţie şi care în conjunctura actuală se putea face în România.
Dar, înainte de orice, ce era de făcut concret? Să refacem Radio Contact – un brand cu o asemenea vechime si tradiţie în România, sau să creeam un cu totul alt post? Cum o să ne judece publicul dacă noi ştergem pur şi simplu cu buretele un capitol important al istoriei radioului din România? Cine suntem noi să facem asta? A urmat o cercetare intensă a brandului şi a percepţiei sale în rândul publicului. Surpriza nu a fost deloc mare când am primit rezultatele şi am constat că Radio Contact era un brand aproape mort.. Foarte cunoscut, ce-i drept, dar cu o percepţie ultra negativă. Şi era firesc să fie aşa având un format absolut abracadabrant pentru anul 2003, acel  “ aici avem de toate de la Beatles la Sean Paul ” ; radioul de tip Magazinul Victoria cu 50 de magazine într-unul singur. Era evident că indicaţiile de la Bruxelles proveneau din partea cuiva care nu mai citise nimic despre radio din 1985 încoace. În ziua de astăzi, nu o librărie cu 1000 de piese este secretul reuşitei ci una cât mai restrânsă dar cu melodii alese pe sprânceană, aşa numitele  killer hits. Nu un target cât mai extins îţi dă şansa unei audienţe mari ci dimpotrivă, un focus cât mai concentrat şi mai bine ţinţit. În marketing, se numeşte Legea Contracţiei şi funcţionează de zeci de ani: aşa Microsoft , Coca Cola, Intel şi alţii au ajuns unde au ajuns. În SUA, s-a ajuns la un asemenea rafinament al research-ului încât unele radiouri (ca legendarul Z100, de exemplu) să- şi definească targetul principal ca: o femeie numită Jenny, 26 ani, caucaziană, funcţionar de bancă, necăsătorită dar având un prieten de aproape 2 ani, locuind în Manhatan, într-un aprtament de 2 dormitoare la etajul 10, fără balcon,  posesoare de automobil. Desigur ca Jenny este persoana reprezentativă pentru o mare parte a audienţei tipice a acelui post, şi este, în fapt, o reprezentare metaforică a populaţiei ţintă. Am analizat toate soluţiile pe care le aveam şi până la urmă s-a ajuns la concluzia că reformatarea Radio Contact era mult prea dificilă şi reimpunerea lui pe piaţă ar dura prea mult, dată fiind îmbătrânirea brandului şi imaginea învechită. Preferam să investim într-un brand nou de viitor decât să punem perfuzii unei mărci în colaps. Audienţa, de asemenea în cădere liberă de vreo 2, 3 ani încoace. Aşa că s-a hotărât în cel mai mare secret naşterea unui radio absolut nou care va emite pe frecvenţele Contact. Target 20-30 de ani, având ca element central al adresării pe adultul tânăr.
Primul pas erau oamenii; condiţia obligatorie – să fie de excepţie. Şi aşa s-au strâns: Cârcotaşii- cel mai bun matinal din România, Cristi Niţu, Vali Bărbulescu, Andreea Berghea, Ovidiu Stănescu, Sorin Mocanu, Andu Câmpu, Emanuel David- de departe cei mai valoroşi Dj i ai momentului, Adrian Popescu- cel mai bun PR din mass media pe care mi-a fost dat să-l cunosc, Kuky – un producător de mare rafinament, Doctorul Cristian Andrei. Toţi aceştia alături de  Dani Klinger- pentru partea tehnică, Radu Voicu si Lăcrămioara Loghin pentru cercetare, eu pentru programe şi mai ales Nora Marcovici- coordonatorul proiectului si astăzi Directorul General al companiei-  am format nucleul de plecare.
O etapă foarte importantă a fost procesul de convingere al lui Adrian Popescu să ne urmeze pentru a prelua Departamentul de PR si marketing. Adrian este cel mai bun PR pe care mi-a fost dat să-l cunosc în mass-media. Cu câţiva ani în urmă, Andrei Gheorghe, la 13- 14, s-a jucat pe post şi a anunţat că nu poate face emisiunea şi roagă orice coleg de la radiourile concurente să vină să-l ajute. S-a dus Şerban Huidu. A doua zi am avut surpriza să văd cum Adrian (pe atunci PR la ProFM) a reuşit să creeze din nimic, un adevărat eveniment de presă; toate ziarele erau pline pe prima pagină de poze cu Andrei şi Şerban. Atunci mi-am zis că aş da oricât să am ocazia sa lucrez cu un astfel de om. În cele din urmă, după multe discuţii, cafele si mese luate împreună am reuşit să-l smulgem de la compania producătoare de vinuri unde lucra si unde îi era, profesional vorbind, mai mult decât bine, şi să accepte să plece la drum cu noi. Cred că nu-i pare rău acum; nimic nu se compară cu viaţa în mass-media şi de altfel avea deja microbul în sânge.
Al doilea pas a fost strategia. Ţin minte discuţii purtate la ceasuri târzii în noapte cu Şerban Huidu (poate cel care a dat cel mai mult entuziasm proiectului KissFm) sau Cristi Niţu despre cum o să numim noul post, ce tip de evenimente o să facem, ce atitudine o să avem, cum poziţionăm staţia, etc. Parfumul acestor lucruri nu se poate uita niciodată. Următorul nivel pe care îl gândisem pentru Radio 21 dar pe care n-am mai apucat să îl pun în practică, putea fi baza de plecare a noului post de radio si toată lumea a fost de acord. Market research, cercetare de nivel înalt al muzicii şi comportamentului  consumatorului, campanie publicitară semnată McCann, pachete de jingles produse în Statele Unite, echipament de emisie ultra performant, PR si marketing de nivel înalt – am pornit la drum folosindu-ne de toate instrumentele pe care ştiinţa radioului le-a inventat, fără a neglija cele mai mici amănunte. Lansarea a avut loc în direct la Prima Tv, cu desant aerian si mascaţi care au ocupat studioul Contact înlocuindu-l cu Kiss fm(ideea lui Şerban) şi Cristian Sabagh relatând de la faţa locului. Mascaţii erau DJ-ii KissFm care aşa şi-au anunţat revenirea în Fm. După ce emisiunea de lansare s-a terminat cu o conferinţă de presă difuzată în direct la radio, am intrat în studio sa-i felicit pe DJ-i şi am dat peste Vali Bărbulescu care avea căştile pe urechi şi era transfigurat la faţă. Şi le-a dat jos si  ne-a zis: “Aţi înebunit, mixerul ăsta e mono!”. Am ascultat toţi şi…surpriză- într- adevăr, mixerul Soundcraft al Contactului obosise atât de tare încât scotea semnal mono. Am simţit cum îmi cade cerul în cap, era ultimul lucru la care cineva se putea gândi, că Radio Contact scosese atâta timp semnal mono din studio. S-a conectat automatul de emisie si tehnicii au  desfăcut mixerul şurubărindu-l toată noaptea pentru ca măcar a doua zi lucrurile să fie în regulă. Graţie lui Adrian Eftimie au reuşit să îl apropie de parametrii normali până la 7.00, când începea primul matinal KissFm dar nu de tot; a trebuit comandat în cea mai mare viteză unul nou.
A urmat un marş sufocant de evenimente si nopţi nedormite. În acest moment, la nici 5 luni de la apariţie, Kiss Fm este un fenomen ale cărui dimensiuni noi deja le cunoaştem si care ne sperie oarecum văzând în cât de scurt timp am reuşit ceea ce părea imposibil. Primele sondaje de audienţă probabil vor comunica şi marelui public aceste dimensiuni.

Vorbeam însă de comprimarea timpului. Lucrurile nu se opresc aici. Radio 21 şi-a pierdut emisiunea fanion- Cronica Cârcotaşilor, auto promovându-se ca “ staţie de distracţie” fără a mai avea însă elementul central al distracţiei si intrând într-o degringoladă  de neoprit nici măcar prin aducerea lui Andrei Gheorghe (in octombrie 2003, deşi rămăsese la limită, nr.1 pe Bucureşti, pierduse 100 de mii de ascultători faţă de aprilie acelaşi an când Huidu şi Găinuşă erau încă acolo). Mi-aduc aminte cum intr-o zi ( Kiss Fm deja emitea), mă sună Şerban si îmi spune ca în noul matinal de la 21, moderat de Ciprian Dinu şi băieţii de la Hi-Q (mă întreb cine a avut bizara  idée a acestei combinaţii, între timp desfiinţată de altfel) a apărut o rubrică numită Cronica Cârcotaşului. Ne-a umflat râsul văzând cum acolo cineva pur şi simplu nu îşi dă seama că noţiunea de “cârcotaş” nu mai poate fi disociată astăzi de Şerban şi Mişu. Părea de necrezut dar cineva acolo chiar ne ajuta serios să îi învingem, făcându-ne munca din ce în ce mai uşoară. Pentru că de foarte multe ori, în febra evenimentelor se uită că un număr de oameni, undeva în faţa aparatelor de radio, ascultă…şi judecă.
Într- o altă zonă a clasamentului audienţelor, Fun Radio şi-a schimbat formatul difuzând exclusiv muzică românească – idée nu tocmai fericită acum, ţinând cont de datele de market research pe care le deţin, dar salutară pentru a deschide drumul spre conceptul de radio specializat. Pentru că va veni o zi în care va fi loc si pentru un jazz radio, un rock radio, etc… Radio Total, de asemenea, şi-a schimbat proprietarul şi a ieşit din tripleta 21- Europa Fm- Total, îndreptându-se spre un format talk-news. De asemenea un alt post – Naţional Fm îşi tot strânge rândurile pentru a ataca piaţa bucureşteană. În scurtă vreme, alte 8 licenţe radio pentru Bucureşti vor fi scoase de CNA la concurs. În plus, a doua licenţă naţională îşi va găsi şi ea un stăpân. Piaţa radio se găseşte într-o foarte mare transformare iar următoarele sondaje de audienţă vor oferi multe surprize. Radioul nu a trecut niciodată prin atâtea prefaceri în aşa de scurt timp iar cartea lui de istorie se scrie astăzi în fiecare zi. Poate tocmai din cauza asta o carte ca cea de faţă este importantă .Ca să fixăm începuturile şi să ne aducem aminte de unde am plecat. Ca să ne aducem aminte de ideile bune sau rele avute de-a lungul anilor. Pentru că nimic nu se poate compara cu o idée în care sa crezi cu tărie. Şi câtă vreme oamenii din radiouri nu vor înceta să fie creativi si nu vor uita că secretul reuşitei este să te raportezi în permanenţă la public (“it’s all about the listener”, cum zic americanii), acest segment al mass-media nu va înceta să fie dinamic şi să producă bucurii celor care îl consumă ca pâinea caldă. ”.

Advertisements
Comments
  1. O fana says:

    Buna,

    Intervin si eu ca musca-n lapte. Am rasfoit blog-ul tau si am auzit cate ceva despre povestea tocsoului.. Cunosc firea violenta a personajului Huculici. Are antecedente despre care stie foarte multa lume, asa ca asta nu m-a mirat. Nici faptul ca a stiut sa linguseasca si sa perie pe cine trebuie si cum trebuie ca sa ajunga cat mai in fata. Indiferent pe cine a ranit ca sa ajunga acolo.

    Apoi imi mai amintesc ca intre el si Huidu nu a fost deloc dragoste la prima vedere. Ba chiar Huculici a avut multe opinii de spus despre el. Si muuuuulte povesti pe care nu are rost sa le insir aici. Ideea e ca este un om de o calitate mai inferioara decat a bacteriei si ca-mi pare rau ca varsta nu i-a adus catusi de putina maturitate.

  2. Bree says:

    Apropos de ideea nastrusnica a celor de la R21 de a include in matinal o rubrica a carcotasului dupa plecarea posesorilor notorii de brand, si de efectul bumerang al acestei “strategii” : astazi dupa pranz lucram intens ceva la calculator si ascultam radioul in surdina. La un moment dat aud dj-ul cum glasuieste tzantzosh ca urmeaza “ora fara publicitate”. Pana in secunda aceea nu eram foarte atenta la vorbele din radio, dar propozitia asta m-a scos din ale mele si m-a pleznit frontal 🙂 . M-am oprit instant, contrariata. Ora fara publicitate??? Ceva e in neregula, cum se face ca ascult Kiss si dintr-o data aud Radio 21??? Ma uit pe display sa ma conving ca nu am luat-o razna 🙂 , cei 96,1 reusind sa ma convinga ca nu urechile mele dau “kix” 🙂 ci … penibila idee a celor de la Kiss de a fura ceva ce deja nu mai poate fi separat la nivel subconstient de R21.
    Interesant, nu, ce reclama (subliminala) gratis ii va face Kiss-ul eternului dusman :). Mai mult decat atat, au urmat niste testimoniale croite (in principiu) fix dupa tiparul celor folosite de 21 in perioada post Morar/Buzdugan, numai ca in timp ce acelea erau the real thing, la o prima (si singura pana acum) auditie, pupacioasele mi s-au parut fake, atat ca si continut intrinsec al mesajului, cat si ca sursa, alias emitenti. Sunau ca un soi de oda adusa iubitului si stimatului post de radio si nu uitau sa infiga (deloc artizanal) un cutit ridicol in spatele concurentei, insinuind ceva minciunele si furaciuni in curtea acestora (“imi place Kiss ptr ca la ei concursurile sunt pe bune” 🙂 ) .
    Ei, toate astea mi-au lasat un gust amar. Nu da bine, niet! Daca cineva din Kiss citeste mesajul meu, sa nu-l ia ca pe o gluma. Pana acum Kiss pastrase o distanta regala fata de hotziile reciproce absolut flagrante si jenante, cu aroma de mahala, pe ruta Zu/R21, hotzii care, in treacat fie spus, seamana izbitor cu aventurile ludice ale unor tzanci de gradinitza. Ar fi o mare greseala sa intre in aceeasi “atmosfera” si sa se indeparteze de “el insusi”. Si le spun asta din perspectiva unicului punct de vedere care ar trebui sa conteze pentru ei : ascultatorul. Nu lucrez in bransa, nici macar in cele conexe (mk, pr, etc), singura mea treaba in poveste fiind “justificata” doar de cei “n” ani de fm pe care ii am in urechi. Si, vorba lui Vadi, e o greseala absolut copilareasca sa se uite că “un număr de oameni, undeva în faţa aparatelor de radio, ascultă…şi judecă”. Printre acestia si eu 🙂 .

    Mai vorbim.

    P.S. : Adrian Popescu era PR manager Murfatlar.

  3. FAta de la ora 5 says:

    Haideti sa ne potolim si sa ne linistim cu totii, sa ii lasam atat pe Heugen cat si pe Diana sa isi vada de vietile lor si sa nu mai rascolim atata handelu’!
    Mai devreme sau mai tarziu Eugen isi va da arama pe fata, se va da in stamba , va tine el un spectacol cu tzurai, racnete si pumni in radio,ceva ceva sigur se va intampla pentru ca nu poate juca rolul colegului simpatic si saritor tot timpul.
    Asa ca degeaba ne agitam atata, zarurile au fost aruncate, discutiile de aici sunt deja inutile.
    Veti auzi cu siguranta ca nu acum dar peste o luna, 5 luni 3 ani sau mai putin Heugen o sa isi fure singur caciula.
    Va doresc viata placuta iar admiratoarelor infocate ale bravului marinar le doresc sa le fereasca Cel de Sus de mania si furia huculiciana.

  4. Bree says:

    Hai ca am un comentariu “binevoitor” si apropos de Magic 🙂

    La sfarsitul anului trecut Magic a avut un concurs mamut care oferea drept premiu un apartament (nu-ti spun tie asta :), e ptr cei care, poate, nu stiu ).
    Toate bune si frumoase, se oferea o parola pe zi, trebuia sa le notezi pe toate oferite intr-un anumit interval, sa le completezi intr-un formular si astfel sa ai sansa sa participi la tragerea la sorti.
    Ptr ascultatorii neatenti intr-o zi sau care nu au reusit sa asculte radioul la orele x,y,z in care se oferea parola unei zile, from time to time se spunea retroactiv una dintre parole.
    Normal, au gandit ascultatorii. Nu de alta, dar e oarecum utopic sa crezi ca, oricat de fidelutza 🙂 ai fi, poti fi in permanentza pe faza, si-ar fi incorect si nedrept ca pierderea unei parole sa te impiedice sa-ti joci sansa…
    Pe scurt, aceasta parea a fi o promotzie care proteja ascultatorul atasat temporal de Magic, ideea fiind ca cineva care asculta constant radioul are prioritate in fatza vizitatorilor ocazionali.
    Numai ca, surprizaaaaa! Nu, nu va speriati, nu Andreea Marin apare din tortul magic, ci ultima zi de concurs in care, spre stupoarea fidelutzelor cu agenda parolelor aliniate in careu ordonat, cei de la Magic hotarasc sa ofere pe tava toate parolele in sir indian. In plus, nu au facut-o “pe nepregatite”, ci au tinut neaparat sa anunte, in mod repetat si galagios, cu o zi inainte ideea lor “geniala”.
    Prilej perfect ptr intrusii profitori de ocazie sa se infrupte instant din painea alba ca spuma oferita pe tava, asta in timp ce bietele fidelutze crosetasera constiincioase audienta,servind firimituri din painea graham oferita lor initial.
    Ati inteles, nu, cam cum s-au simtzit bietele fidelutze… Lovite drept in flex-plex :). Adica eu te ascult de cand apari pe piatza, itzi fac audientza, itzi aduc bani in portofel, si tu ma rasplatesti “regeste” punandu-ma pe picior de egalitate cu stranierii oportunisti…Fault in careu,moncher! Cartonas rosu!
    Nu mai pun la socoteala jenanta “problema tehnica” ce a impiedicat pe toata lumea sa-si treaca ultima parola in formular si fulminanta prelungire a inscrierii cu nu stiu cate zile.
    Rezultatul? De la vreo 9000 si ceva de participanti, tortul a explodat si s-a risipit in vreo 14.000 de particule…
    Epilog : multe dintre fidelutze s-au simtit pacalite, ofensate si chiar jignite, ca o chestiune de principiu, si au hotarat sa plece din padurea magica. Definitiv. Forever.
    Ce final trist, nu? 🙂
    Dar, mai ales, ce strategie interesanta si fulminanta a celor care au luat deciziile!!!! Nota un milion!Felicitari si coronitza! Nu de alta, dar e greu de imaginat ca locul fidelutzelor a fost luat de stranierii pofticiosi, pentru ca se stie, Magic are un target foarte strict, si never ever vreun kissoman sau 21-ian, profm-ist, etc, etc, etc, nu va ramane in ograda magica. E chestie de compatibilitate, of course.

    Si-am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea mea :).

    P.S. : Lucrai la Magic si nu stiai cine ce emisiune face (vezi gafa Drivetime)???? Rushinicaaaa!

  5. Hardu'lu'Huculici says:

    Dar am si eu niste informatii pe surse. 😉 Daca stau bine sa ma gandesc nu stiu daca Huculiciu’ asta suporta pe cineva din juru’ lui. E “dragut” atat timp cat se simte amenintat. In rest, strange informatie cat poate ca sa aiba cica Asu’ in maneca.
    Potrivit surselor, Huculiciu’ nu l-a suportat, nu-l suporta si nici nu-l va suporta vreodata pe Huidu. Pe vremuri, Huculiciu’ il considera chiar un om super pe Denis. Cand Denis a aparut in peisajul Magic FM, i-a acordat sansa lui Huculiciu’ de a renunta la productie si de a reveni pe post. Vroia de multa vreme sa faca mutarea asta, dar nu a fost cine sa-i dea drumu’ din cutiuta de productie. Pe atunci Denis era un om de treaba. Un om cu idei, care va schimba complet Magic FM.
    Intr-o dimineata, a avut loc o mica disputa intre Denis si Huidu. Schimbul de replici s-a putut auzi si pe post. Ce face Huculiciu’ ? A stocat bine cearta dintre cei doi in calculatorul personal. Este mai interesant cand cei din jur aud LIVE ce josnic e Huidu si cum indrazneste sa se ia in gura cu Denis. Chiar spera ca Huidu va zbura, in urma tupeului aratat fata de Denis. Pentru Huculiciu’ Denis era mare om. A ridicat Europa FM in Rusia. Huidu era un papagal, tupeist, care va zbura cat de curand daca nu va continua sa fie asa tupeist.
    Probabil ca, in mintea lui, Huculiciu’ spera ca ii va folosi la ceva daca are acele inregistrari. Oricum, isprava asta :)))) spune tot despre el.
    Acum ca Denis a zbulat depalte, Huidu e baiat de gasca. :))) Ii citeste si blogu’.

    @Huidu – bine ca-l tii pe asta de te sapa !

  6. Diana Singer says:

    @Bree-lasa-mi mailul tau pe bune (nu apare publicat), ca pasiunea ta pt. radio e fara limite, nu te mai potolesti:)) stii programu’ lu’ Magic mai bine ca mine, care mergeam acolo la 11 noaptea si zau daca imi pasa vreo secunda de ce se intimpla peste zi, pe Hrubaru de ex. l-am cunoscut la petrecrea de Craciun a postului si la cit si-a tot skimbat freza in poze niciodata nu-l recunoasteam:)
    anyway, nu te mai lua de Magic, ca e fostul Uniplus, da?:)

  7. magotu says:

    auzi Daiana! Yo zic ca e rost de samanta de scandal ceva. Vad ca deja s-a cam rarit lumea p’aici. Baga si tu un sambure de scandal ceva ca pana si asta cu Huidu Huhulit de Huculici e cam rasuflata .Nu ai ceva mai nou? Picant&apetisant. Hai tati ca mi s-a facut foame:)
    @bree : cand o sa scapi de dubla personalitate , fa-mi un favor si cauta-ma sa-ti povestesc ce bine ti-ar sta intr-o anumita institutie de stat romaneasca. Nu-ti face vise ca n-o sa te prim(en)easca. Doar asa macar ca sa te oftici:D
    @hardware&software : hackeritzo-hackeras nu ne mai poti transmite de la fatza or spatele locului ,ce mai are huculicescovici in computador? Yo ma gandeam sa facem o lista cu cate infractiuni a comis omu’ negru si sa le trimitem DNA. Da m-am saturat de atata coruptie dom’le!! Muma lor da securici!:D
    Daiana – pariem ca nu ma publici?

  8. magotu says:

    phuuu ca m-ai publicat! ( bine…………dar ai sters unele ) . ok. dau sticlele sa moara yo

  9. Diana Singer says:

    da magotule, ca asa functionezi tu bine, tinut in lesa, din scurt:))

  10. LiaLia says:

    Am citit cu uimire comentariile unei anumite domniţe, apărătoare înfocată a huculiciului. Câtă prostie imbecilă trebuie să zacă într-un neuron de genul acela, ca să aperi un individ despre care s-a spus nu o dată, nu de două ori, ci de mai multe ori (ştii vorba aia, când doi îţi spun că eşti beat, du-te şi te culcă) că a fost violent, cu expresii de genul “hai să nu ne mai victimizăm”, “toţi avem momente în care ne pierdem cu firea şi e normal să mai dăm un pumn, să mai trântim ceva”. Pe principiul doamnei adnana, ca să îi dăm un nume, unele femei merită un pic de atenţie mai dură, aşa că nu îmi rămâne decât să-i doresc să merite şi ea şi să nu se victimizeze după aia. Domniţă, ameninţarea şi violenţa nu au ce căuta în “dulapul” unui om cu creier! Nu există scuze pentru niciun fel de agresiune, fie ea verbală sau fizică. Un pumn într-un monitor din faţa ta nu e cu nimic mai puţin înspăimântător decât un pumn în plină figură, iar graniţa dintre ele e fff subţire. Nu e nevoie de sânge şi creieri pe pereţi să vezi un om ca fiind periculos şi dus cu pluta.

    Diana, cine e personajul acesta penibil magotu? După limbaj şi “idei” eu i-aş sugera să îşi schimbe numele în Maggot sau Faggot, că i se potrivesc mult mai bine!

  11. A. says:

    Pentru Hardu’lu’Huculici

    “Pentru Huculiciu’ Denis era mare om. A ridicat Europa FM in Rusia.”

    Afla acum ca in Rusia nu exista un astfel de radio, este vorba despre Europa Plus…si restul informatiei din comantariul tau nu e decat ceva “din auzite”…cum sunt oamenii, creeaza scenarii, se dau destepti si mari cunoscatori.
    Huculici este o mare “voce”, Huidu – poate cel mai mai cunoscut om de radio si asta spune totul.

  12. Hekăru' says:

    @magotULE perfectULE uite ma fac si hekăr. :)) da’ pt huculiciu’ nu trebuie. sau n-ai inteles? :)) varsa el singur tot. da’ vedem ce mai apare pe surse :))) te astept pă la mare si dau o bere daca esti asa curios sa afli.

    @LiaLia isn’t it obvious? ;))

    @A. nu vreau sa aflu. nu ma intereseaza absolut deloc ce e si ce nu e in Rusia si cine e voce maaaaaaaaaare sau mica :))) atat a putut debita huculiciu’.